OVER MIJ

Contact opnemen of voorbeelden van eerder werk zien? Navigeer naar de pagina’s Contact en Designs.

Wie ben ik?

Mijn naam is Anneloes, en in juli 2020 ben ik afgestudeerd van Tilburg University. Hier heb eerst ik de bachelor Communicatie- en Informatiewetenschappen afgerond, gevolgd door de master Business Communication and Digital Media. In mijn bachelor en master heb ik me vooral gefocust op social media en marketing. Daarnaast heb ik affiniteit met design, en ik heb mezelf dan ook verdiept in programma’s zoals Adobe InDesign, Photoshop en Illustrator. Tenslotte heb ik me tijdens een traineeship ontwikkeld tot allround digital marketeer, waarbij ik vaardig ben geworden in de marketing tools van Google, SEO, e-mailmarketing en data analyse.

Wat doe ik?

Grafisch Design

Offline marketing

SEA

E-mailmarketing

Copywriting

SEO

Data analyse

Data visualisatie

Hoe heb ik dat gedaan?

De afgelopen jaren heb ik veel geleerd over de invloed van social media op onze maatschappij, de juiste inzet van je kanalen, en online marketing. Ik ontwerp met veel plezier campagnes van begin tot eind – dat wil zeggen, ik bedenk wat er gepost moet worden, waar, wanneer, hoe dat er dan uit moet zien, en zorg dat dit ook gebeurt. Daarbij zorg ik ook voor een duidelijke rapportage van de resultaten van de marketing inzet, aan de hand van uitgebreide data analyse. In veel programma’s en systemen waarmee ik werk, ben ik autodidact. Zo heb ik mezelf leren werken met Facebook Advertising, Mailchimp, WordPress en verschillende Adobe programma’s. Benieuwd naar eerdere ontwerpen? Klik dan hier. Tijdens mijn traineeship heb ik veel ervaring opgedaan met SEA tools zoals Google Analytics, Ads, Data Studio, Tag Manager en Search Console, maar ook in SEO tools zoals SEMrush en Screaming Frog en e-mailamarketing platforms Clang en Mailchimp.

Wat wil ik doen?

De wereld van digital marketing is enorm, en ik heb nog veel te leren. Inmiddels heb ik ruime ervaring met marketingprogramma’s zoals Google Analytics en Google Ads, maar ook organisatorische systemen zoals Asana en Slack en ontwerpprogramma’s als Sketch lijken me erg interessant om verder te ontdekken. De beste manier om ervaring op te doen, is door te doen. Ik ontdek graag samen met andere marketeers waar mijn krachten liggen, en hoe we die kunnen inzetten. Samen sparren over campagnes of ontwerpen is erg waardevol en leerzaam en doe ik dan ook graag.

En verder?

Als er iets is waar ik niet tegen kan, is het stilzitten. Begrijp me niet verkeerd, ik kan heel goed een hele avond Netflixen. In mijn werk, daarentegen, ben ik continu op zoek naar uitdaging. Ik bijt me graag vast in problemen en zorg er voor dat ik altijd iets te doen heb. Naast mijn studie heb ik me dan ook bij veel verschillende bedrijven en verenigingen kunnen inzetten, zodat ik de kans had me op een andere manier te ontwikkelen dan enkel theoretisch. 

Advertentie